دریافت حساب کاربری در سامانه دانشگاهی سادا

سامانه دانشگاهی سادا، یک سامانه یکپارچه دانشگاهی با زیرسامانه‌های متعدد مربوط به قسمت‌های مختلف دانشگاه می‌باشد که اکثر امور دانشگاه از قبیل مکاتبات اداری، زیرسامانه‌های اداری و مالی، آموزشی و پژوهشی ونیز دانشجویی در آن انجام می‌گردد.

سامانه دانشگاهی سادا

کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه می‌بایست در سامانه دانشگاهی سادا یک حساب کاربری مختص خود داشته باشند. تمامی احکام صادره، حضور و غیاب، ارزیابی عملکرد، اموال تحویلی و ..... برای همکاران به این حساب کاربری اختصاص داده می‌شود. همچنین اعضای هیأت علمی می‌توانند امور مربوط به کلاس‌های درسی و پژوهش خود را همین سامانه انجام دهند.

فرایند اخذ حساب کاربری در سامانه سادا به شرح ذیل می‌باشد:

  1. دریافت فرم ایجاد کارتابل از امور اداری دانشگاه
  2. تکمیل فرم توسط متقاضی
  3. تأیید مشخصات فردی و مجوز ایجاد کارتابل توسط مدیریت امور اداری
  4. تکمیل لیست دسترسی‌ها، زیرسامانه‌ها و ارجاع‌ها توسط رئیس دانشکده
  5. ارسال فرم تکمیل شده به همراه اسکن امضا و عکس پرسنلی به سرپرست سامانه سادا
  6. ایجاد حساب کاربری و انجام تنظیمات لازم توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

پس از دریافت حساب کاربری سامانه دانشگاهی سادا، می‌توانید از لینک sada.kub.ac.ir برای ورود به آن استفاده نمایید.

پی‌نوشت:

شرایط اسکن امضا: امضا می‌بایست روی یک کاغذ سفید بدون طرح و خط توسط خودکار مشکی پر رنگ زده شده و با کیفیت خوب اسکن شود.