میز خدمت الکترونیکی فناوری اطلاعات و ارتباطات
میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس (single point of contact) میان سازمان و ارباب رجوع داخلی و خارجی به شمار میرود. هدف مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کوثر ارائه خدمات بههنگام و کارآمد به ارباب رجوع دانشگاه در هر لحظه و زمان، همسو با قوانین و آییننامههای دانشگاه میباشد.
در راستای ارائه بهتر خدمات، میز خدمت این مرکز باید همسو با روشهای بهینه و چارچوبهای مرتبط باشد. یکی از مهمترین و بهترین چارچوبها در این حوزه چارچوب ITIL است که این مرکز را به عنوان یکی از کاراترین واحدهای فناوری اطلاعات جهت مدیریت کارا و اثربخش خدمات به ارباب رجوع معرفی میکند و استانداردهای ایجاد و مدیریت این مرکز را به خوبی شرح میدهد.
- ارتقای رضایت ارباب رجوع و بهبود میزان اعتماد آنها به دانشگاه
- بهبود حل و رفع تمامی درخواستهای فناوری اطلاعات ورودی به مرکز از سوی ارباب رجوع و کاهش چرخه عمر حل و رفع آنها
- ارتقای حل و رفع درخواستهای فناوری اطلاعات در اولین تماس مشتریان با میز خدمت
- بهبود میزان بهرهوری منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات
- مدیریت و کنترل اثربخش زیرساختهای فناوری اطلاعات
- ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران بالا است
- بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
برای انواع ارباب رجوع مرتبط با مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از جمله دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی، میز خدمت جداگانهای در نظر گرفته شده که خدمات مرتبط با هر گروه در آن ارائه میشود. امید است با ارائه خدمات به موقع و مؤثر بتوانیم رضایت همه شما عزیزان را جلب نماییم.